Marketing alapjai
Önellenőrzés
(egy jó válasz létezik)
|
A tartós
versenyelőny megszerzése.
| |
|
Reklámozás
| |
|
szupermarketek kialakítása
|
Válaszolj arra, hogy az alábbi állítás igaz, vagy hamis!
A marketing mix a következő 3 elemből áll: Termék MIX, Marketing kommunikációs MIX, Árpolitika.
Igaz Hamis
A termék utólagos javítása
| |
Marketing kommunikáció
| |
Gyártási rendszerek kialakítása
| |
Ármarketing
| |
A marketing értelemben a piaci viszonyok között a vállalatok sikeres működése érdekében alkalmazott módszerek, értékesítési eljárások, magatartásformák és gondolkodásmód összessége. Viselkedési stílus, vezetési szemlélet, sajátos .
Szűkebb értelemben piackutatáson alapuló, piacközpontú termelési és értékesítési koncepció, amelynek célja a piachoz való alkalmazkodás, illetve a piac a vállalat saját érdekeinek megfelelően.
A marketing egy fogyasztói és piacorientált
módot valósít meg, és ehhez
biztosít a vállalatnak.